Tidak jumpa apa yang dicari? Cuba Google Search:

Google
 
Web rajaadsense.blogspot.com



Sunday, August 27, 2006

Kerjaya Sebagai Usahawan Internet

Peluang Terbuka Luas

Masyarakat kita hari ini masih lagi memandang rendah kerjaya sebagai usahawan internet.Ini disebabkan kebanyakan usahwan internet hanya bekerja dari rumah. Walaupun kerajaan kini menggalakkan SOHO atau yang dikenali sebagai "Small Office Home Office" atau dengan lebih senang pejabat di rumah atau perniagaan dari rumah.

Sebebarnya terdapat banyak kelebihan sebagai usahawan internet. Dengan mengunakan internet sebagai medium,ia menjadikan perniagaan ini tanpa sempadan.Dengan penguna internet yang semakin bertambah.Ini akan menjadikan prospek bagi perniagaan di internet semakin ramai dan besar.

Perniagaan Internet sebagai kedai 24 jam

Dengan perniagaan internet,kita diibaratkan mempunyai kedai yang dibuka 24 jam.Namun,anda tidak perlu menjaganya setiap hari,cukup la 2,3 jam sahaja sehari untuk memantau.Jika anda berniaga produk digital,anda boleh menjadikan secara automatik bermula dari order sehingga menghantar pesanan.

Peluang menambah pendapatan anda

Melalui perniagaan internet,anda boleh menghasilkan pendapatan tambahan yang tidak terhingga.Ramai usahawan internet hari ini hanya melalkukannya secara "part time" di rumah pada waktu malam. Hasil darinya boleh la menampung perbelanjaan keluarga yang semakin meningkat dari hari ke hari.

Banyak lagi kelebihan untuk menjadi usahawan internet.Anda boleh jadikan hobi anda menjadi wang..jika anda suka berchatting,teruskanla.tapi anboleh promote produk affiliate dan mendapat komisen daripada jualan yang dibuat..Senang bukan?

Anda boleh mendaftar affiliate di http://www.rajaadsense.com/agen/

0 Comments:

Post a Comment

<< Home