Tidak jumpa apa yang dicari? Cuba Google Search:

Google
 
Web rajaadsense.blogspot.com



Saturday, September 02, 2006

Adsense: Duit percuma dari Internet

Ada diantara anda masih tidak tahu tentang apakah itu Google Adsense.Saya akan cuba terangkan sedikit mengenainya.Google Adsense merupakan satu program perkongsian pendapatan dari pengiklanan di Google. Anda tahu apa itu Google?

Kalo tak tahu apa itu Google,anda memang anda ketingalan 10 tahun ke belakang..Google adalah enjin carian terbesar di dunia pada masa ini. Kita selalu mengunakannya untuk mencari maklumat tapi tak tahu kita boleh buat duit dengannya..Nak tahu bagaimana?

Kalo nak tahu beli lah Panduan Raja Adsense kerana saya menulisnya dengan bahasa yang mudah beserta dengan gambar.Ramai yang berkata pada saya "Saya tak reti la nak buat laman web".."Saya bukan orang IT,manala saya tahu nak buat benda ni" atau apa sahaja alasan anda.Anda sebenarnya menafikan hak anda untuk membuat wang di internet. Ianya WANG PERCUMA kerana anda tidak perlu membayar untuk menyertainya.

Ramai yang bukan berlatarkan IT yang menjadi pelanggan saya kini berjaya membuat wang dengan Google Adsense walaupun 1 sen.Walaupun 1 sen,ianya dalam Dollar bukan Ringgit.Anda boleh menceritakan hobi anda diinternet dan dibayar.Inilah yang dikatakan menulis boleh jadi kaya dalam Majalah Al-Islam.

Bagaimana Google bayar?Soalan yang sering ditanya kepada saya..:).Google akan menghantar cek kepada anda.Ke alamat rumah anda setelah anda mencapai USD100.Tak kira la berapa lama yang anda ambil,setelah cukup USD100,Google akan menghantarnya.

Jadi kenapa mencipta pelbagai alasan?Peluang di depan mata.Anda cuma hanya perlu berusaha mengambil peluang yang tersedia didepan mata. Berhentila mencipta alasan,marilah kita mencipta peluang untuk mendapat duit tambahan di internet!

Anda boleh membeli Panduan Raja Adsense di http://www.rajaadsense.com/buy.htm

2 Comments:

At 8:33 AM, Anonymous Anonymous said...

Komen anda tentang yang di katakan adsense dah mati ni?

 
At 6:40 AM, Blogger Nawaki's said...

adsense mati jika mereka fikirkan adsense adalah jalan untuk cepat kaya..

Adsense mati jika anda membuat laman web yang tidak berkualiti..

Adsense mati jika anda fikirkan pulangan dari adsense dan bukannye kemahuan pelawat laman web anda!

Adsense sebenarnya tak mati..just wat gempak je.Dia just bagi peringatan,jika adsense benarĀ² tak wujud lagi kat dunia..Tapi kalo ikut keadaan sekarang,ia agak mustahil kerana Google semakin berkembang pesat malah jauh meninggalkan pesaing mereka yang lain...

 

Post a Comment

<< Home